twitter delicious facebook digg stumbleupon favorites more

Tuesday, November 29, 2011

Jam Bwu..!! :D

Yg ade kt Ami ! ^

Yg ad kt Aq.! Yg ade kt Lebat.!
yo! yo! yo! yo! yo!.. ini Aiman Vandyke ank Fauzi bak kate Ami ank Hamdan .!!
aq dpt jam bwu mse kt JB.. bes gilew..!! aqn dpt jam swatch beb.!! skunk aq ade 3 jam.!! prtame..:Jam G-shock yg skunk brade dkt Lebat kedua..: Jam G-shock jugak yg skunk brade dkt Ami n ketige ..: Jam Swatch.. yg ade dkt syew..! haha.. bnyk gilew jam aq..pdahal kt umah aq kedekut jam.. xde jam lngsung..! serius.. n aq pelik.. asl post ni tetibe jew wrne warni..? am i happy or juz colourful today...? hmm.. pelik.. aq nk pkai jam apew ek taon dpn..? hmm. Swatch jer r... klo aq pkai G-shock.. dh common.. soo aq pakai Sawtch.. hehe.. mncapub sikit.. laen dri yg laen..Hmm... nk bgy kew x Jam G-shock tu kt Ami.. nk bgy tpi... entahlew..okay.. I made my decision.. nk bgy jam 2 kt Ami.. hehe. smalam.. urmm.. actually pagi tdi kol 1.. smpai kol 3.20...aq vidchat ngn Ami.. hehe :D bilik dia nk wrne puple.. :) mcm2 brg aq ade kt dia.. name tag.. jam.. n topi..hmm.. jap2.. asl tetibe jew tjok laen pulak..??! aq nk citew psl Jam bwu..! hmm.. never mind.. anyway.. aq dh bet ngn parents aq.. jam Swatch ni akn thn setaon kew tidak.. klo x thn.. hmm.. my parents akn bwt somthin yg aq x ske.. aq pon xtw apew yg diowg akn bwt..

No comments:

Post a Comment